söndag 30 december 2007

Pruppslick

En snabb fråga bara innan jag måste kila iväg och dammsuga på Carlshem.

Jag och Johan påbörjade en diskussion (som vi inte kom vidare långt i, vi somnade.) om det här med analsex.
Det hela började med en mycket intressant fundering som jag gått och burit på länge. Innan dom ska ha analsex på porrfilmer, varför slickar dom varandra då i prupphålet? Fyller det egentligen någon funktion? För när man slickar en tjej innan sex är ju inte det bara för att det ska vara skönt för tjejen, utan det är väl även för att man ska få fram lite pullsaft så att det går lättare att stoppa in snorren? Tanken med slickande är väl att få tjejen sugen på snorre i pullan så att det kommer fram något som jag gärna vill kalla pullsaft istället för slidsekret. (Alltså, det här är fan den äckligaste funderingen/diskussionen på länge.)
Så när dom slickar i prupphålet, kommer det då ut pruppsaft? Man kan ju lätt tänka att om det finns en orgasm som enbart kommer ur pruppen, alltså en prupporgasm, då borde det ju faktiskt vara så att det kommer pruppsaft ur pruppen. Och man har ju faktiskt en G-punkt där, så det borde ju vara så. (Jag kan verkligen ingenting om det här!) Men då leder detta genast till nästa fråga; Om det är så att det kommer ut pruppsaft när man vill ha någonting snorrliknande i pruppen, borde inte det komma när man blir upphetsad i överlag, eller kommer det bara när man är sugen på sex i pruppen?

..jag fattar ingenting. Tacksam för svar!
M.V.H
En mycket nyfiken tjej på 22 vårar

1 kommentar:

Ajlin sa...

Nu vill jag inte på något vis framstå som en expert av erfarenhet i ämnet. Jag vill bara skina lite ljus på dina funderingar.
Nej, det finns inget som heter pruppsaft. Naturen har av naturliga skäl inte ordnat med någon sådan, som den ordnat med fittsaft, eftersom det inte är tänkt att pojkar ska ha sina snoppar där. Därför kan det var idé att gosa lite med tungan först, för att få lite glid. Som att valla. Dessutom, tro det eller ej, finns det tjejer som tycker att det är skönt att få snopp i pruppen och som njuter av att bli slickade där lika gärna som i pullan. Du har så klart känselnerver and shit (ha) där bak också. Capish?
Och förresten - skaffa ett konto på http://www.blogg.se istället så slipper man bli medlem för att kommentera dina inlägg.