onsdag 12 maj 2010

Djävulen

Så. Jag var hos sjukgymnasten igår. Det var en snäll och duktig kvinna som hjälpte mig mycket. Det är intressant hur mycket information hon fick bara av att iaktta mig när jag rörde lite på mig. Vi spelade badminton, hoppade rep och låg på golvet. Sen klämde hon på mig och konstaterade att det är en massa fel i mitt sätt att gå, så allteftersom har jag slitit på saker som man vill ha kvar. Men det största problemet just nu är någon inflammation i några muskler inne i höften/skinkan som jag nu har fått en massa övningar att göra för att dom ska bli glada igen. Det gör ont. Efter jag var hos henne så hade jag så vansinnigt ont att det är löjligt. Jag ville bara att hon skulle sluta trycka på allt som gjorde ont och få gå hem.

Men nu har jag mina övningar som jag duktigt ska göra och ska dit igen om två veckor så ska vi fortsätta. Något som känns väldigt trist är att jag måste köpa inlägg att ha i mina skor för 1800:-.. jag trodde hon skämtade. Så nu har jag inte bara ont, jag har fetångest över det faktum att jag inte har pengar. Skit också!

"Tills nästa gång vi träffas kommer du att ha byggt upp ett så intensivt hat mot mig att jag ska hålla två meters avstånd för att undvika skador."


Det här kommer att bli kul.

Inga kommentarer: