torsdag 6 maj 2010

Uppdatering

Idag kom jag hem från övik efter en helg som blev en massa dagar, mest av lathet. Det är så trevligt att vara där. Mamma har varit på operation så jag och martin har varit i lägenheten alldeles själva. FöräldraFritt! Lite ös.

När jag kom hem så var jag stressad. Det hände en massa saker samtidigt och jag var helt ur balans. Jag hade två kallelser till psyk, som jag inte alls räknat med, så det gjorde inte saken bättre. En "minneskontroll" och en där jag får göra några tester för att kolla hur min kropp mår efter vi har satt in mina nya mediciner. Tydligen är det något dom har börjat göra, så nu ska jag göra det regelbundet. Känns faktiskt ganska skönt att dom håller koll på min kropp.

Imorgon ska jag på stormöte, som jag ser framemot. Min kontaktperson och jag ska träffa en snubbe från något ställe som ska hjälpa mig med praktikplatser. Fatta hur coolt! Det är mest ett introduktionsmöte, så jag ska få träffa honom som ska hålla i mitt liv. Jag är så himla laddad.

Fast annars så är livet lite.. snett. Saker går inte riktigt min väg och det gör mig otroligt frustrerad. Folk omkring mig är ledsna och det sliter hjärtat ur mig. Jag vill bara laga allting, men det går inte riktigt.

Inga kommentarer: