måndag 7 januari 2008

Meningslöst

I sånahär tider så tappar jag allt. Försvinner i mig själv och glömmer allt omkring mig. Andras känslor finns det ingen plats för, bara mina egna. Men även fast jag är så fokuserad på mig själv så tappar jag bort mig själv i ångesten. Nåväl, jag antar att man ska vara tacksam för att man ens orkar leva och för att det bedövande släpper lite efter ett tag.

Idag är det tänkt att jag ska fara till psykologen Jamilla, men jag är inte direkt den mest positiva tjejen idag och vill egentligen inte fara dit. Jag har ingen lust att fara dit och bråka, vilket vi kommer göra. Eller, inte bråka, mest tjafsa.

Jag såg på Resident Evil igår! Jag blir alltid, alltid, alltid så exalterad av dom filmerna. Jag blir helt tänd på musiken och på Milla. Jag vill vara som henne! Hon är alldeles vältränad, snygg och en jävel på att slåss. Allt jag någonsin drömt om! Jag borde lägga in soundtracket på min mp3-spelare så jag blir lika exalterad när jag tränar som jag blir när jag sitter och sölar chips mellan brösten på mig. Tyvärr så har min USB-kabel slutat funka till telefonen. Det tycker jag är konstigt, eftersom den är helt splitterny. Irriterande.

Meningslöst inlägg för en meningslös dag.

Inga kommentarer: