torsdag 5 juni 2008

Bild-vm

Fortfarande knas med blogginläggen. Undrar om det ska fortsätta vara såhär? Jag fortsätter att köra på bilder, det är ju så mycket roligare!



Har spenderat de senaste två dygnen i Övik och hälsat på en massa viktiga människor som jag har saknat mycket. Men den jag saknat mest var Ellen och jag fick träffa henne för första gången någonsin. Hon var som väntat helt fantastisk. Helt perfekt. Eftersom jag inte hade digitalkameran med mig så fick jag använda mobilen. Det faktum att hon vägrade ligga stilla gjorde inte saken bättre, så jag gav snabbt upp idén om att få en gullegull bild. Jag lägger hellre upp en "hej, jag är världens suraste tjej"-bild. Det blir roligare så.





Dagen har spenderats med en av dom finaste, Malin. Vi har suttit ute i gräset och ätit glass och jordgubbar. Det var så varmt att det kändes helt overkligt. Men jag måste lägga upp en bild på henne bara för att visa hur fantastisk människa. Om ni sätter ett betyg på hur snygg hon är och sen gångrar ni det med 100, så får ni ut hur trevlig hon är. Fast nu är ju inte den här bilden den glammigaste om man säger så.







Kattungarna växer som galningar och Bruno har börjat kunna röra sig lite i lägenheten. Den här bilden lägger jag mest upp för att uppdatera Mimmi om hur söta dom är. Hon har ju inte ens sett alla på bild. Den här lilla krabaten ligger jämt och chillar. Precis sådär, om det inte är en kramhög förstås.





Sen vill jag avsluta med att lägga in en bild på det som gör mig helt galen och speedad ikväll, ett nytt stycke. Ett stycke av Dauqin- Le coucou. Ett stycke som man nästan vrickar sina fingrar av. Jag får en mental orgasm varje gång jag ska börja på ett nytt. Är nästintill klar med det förra av Tchaikovsky så det är dags att börja på något nytt. Har alltid ett stycke som jag kan men som, i det här fallet, inte riktigt fixar hastigheten i. Och man blir galen av att öva konstant på ett och samma, så nu börjar jag med ett nytt. Men kolla in den här bilden, jag blir helt vild!

Inga kommentarer: