fredag 18 december 2009

Slut

Jaha. Då var det över. Sju veckor av hårt slit har nått sitt slut och nu är jag klar. Det känns väldigt konstigt, jag trodde att det skulle kännas skönt men det känns snarare ganska tungt. Jag har bevisat för mig själv att jag faktiskt klarar av att vara ute i arbetslivet och jag gör det bra. JAG ÄGER.

Nåväl. Ikväll ska vi äta på kinarestaurang, gå på bio och sen ska jag ligga blickstilla till imorgon då vi tar vårt pick och pack och drar ner till övik.

Det har varit snuskigt kallt idag, kallare än igår, och jag måste nog böka in mig under ett täcke eller två för att få tillbaka värmen. Det spelar ingen roll hur mycket kläder man har på sig, man fryser ändå. Jag frös om armarna under min enorma vinterjacka, så kallt har det varit.

Nu ska jag kolla om mimmi vill hänga en stund innan jag och johan ska på restaurang. Det här kommer nog bli en bra kväll.

Inga kommentarer: