torsdag 3 december 2009

Utlåtande

Ännu en tröttsam dag. Jag har så mycket att säga och skriva om min praktikplats. Det händer intressanta saker hela tiden som jag iakttar, ifrågasätter och funderar över. Men att jag har sekretess och kan skriva en hel bok om vad jag tänker på, så jag lägger det åt sidan.

Jag kan dock berätta om att jag har fått min kopia på läkarutlåtandet som har skickats till Försäkringskassan. Det är roligt att läsa papper som ska in till FK, dom är så dramatiska! Om man ska öka chansen att få igenom en ansökan så ska man överdriva, mycket. Så när jag läste igenom det började jag nästan att fnissa lite.

Men hon har skrivit ett bra utlåtande. Nu är det bara att vänta och se. Jag är grymt nervös över det faktum att dom kan rycka mattan under fötterna på mig, men det kommer nog att lösa sig.

Nu måste jag baka. Vi ska ha fika med oss för avslutningen på skolan. Jag är ruskigt dålig på att baka så det blir intressant. Peace out.

Inga kommentarer: