torsdag 15 maj 2008

Power Point

Har idag äntligen fått göra bort Power Point-presentationen. Jag hatar Power Point. Det är ett fult program som förstör det man pratar om med alla "flashiga" blinkningar och sprakande färger. Jag hatar det. Så jag gjorde det bästa jag kunde av situationen och lyckades göra en relativt stilren och icke-flashig presentation. Det var ingen annan där förutom läraren och hon tyckte att det var riktigt bra. Känns skönt att ha gjort bort skiten. Nästa steg är en stilanalys, vilket känns överkomligt.

Jag har fått lite nya krafter nu. Mest för att jag har gjort bort presentationen och lyckades komma ut ur lägenheten. Jag lagade mat när jag kom hem och ska till Ersboda imorgon. Jag måste börja städa, det känns helt fruktansvärt drygt. Men förhoppningsvis så komma vi flytta möblerna på Söndag, så inte förrän då kommer städningen att sätta igång på riktigt.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Så jag har ingenting att berätta om. Det här var ett värdelöst inlägg.


Klockan är 20:17 och jag ska gå på affären, för jag är så hungrig att jag är grinig. Stackars Johan, jag är en bitch.

Inga kommentarer: