torsdag 10 juli 2008

Kattungarna

Jag har försökt att få till lite fina bilder på kattungarna. Jag har konstaterat att det är nästintill omöjligt. Dom är ju aldrig still! När dom inte sover far dom runt som galningar och klättrar överallt. Men nu lägger jag upp dom bilder jag har lyckats ta där dom faktiskt syns och inte är suddiga. Det är lite häftigt med den vita katten. Den är långhårig och alldeles vit, även fast det bara är en bondkatt. Och den randiga har helt symmetriska ränder och prickar. Den svarta är bara en svart katt, helt enkelt. Den är roligast, för den slåss alltid med saker. När dom kom hit så var Bullen inte vidare lycklig över det, utan började fräsa. Då fräste den lilla, lilla katten tillbaka och han gick iväg. (!!) Sen gick hon runt hela kvällen med rest ragg. Hon är en cooling.






1 kommentar:

Anonym sa...

Sjukt söta! Hade jag haft tid med en ny kisse hade jag med ens lagt vantarna på den vita! Som en gräddklick i livet, helt enkelt! Men jag får nöja mig med att titta på dem på bild! Det är ju alltid något.. :P