torsdag 17 juli 2008

"Pilla ur prutten"

Jag åkte till akuten dagen efter jag skrev förra inlägget och fick sluta med medicinen helt. Högt blodtryck och "svårutlösta reflexer" (=Dom fick inte ut några reflexer alls. På hela kroppen).

Har inte mått så vidare värst ändå, mest p.g.a. alla dessa medicinjusteringar och skit som dom håller på med. Jag vet inte ens riktigt vad jag ska äta för mediciner nu. Vilka doser. Idag har jag verkligen mått skit. På riktigt. Mådde riktigt dåligt redan när jag vaknade och det hela eskalerade till slut såpass mycket att jag satt på badrumsgolvet halvnaken i mina egna spyor. Jag tänker inte gå in på detaljer, det är väldigt äckligt. Vi lämnar det sådär.

Annars händer det inte så mycket. Mest eftersom jag är sjuk. Skulle egentligen ha träffat spelningsanna idag, (eller var det igår?) men eftersom min kropp har levt ett eget liv så har jag inte orkat. Jag kommer inte ens ihåg om jag svarade på hennes sms.

Lyckades äntligen få iväg mig till gymmet igår och träna lite. Hej kroppskomplex! Inte helt omotiverat, eftersom jag fortfarande förväntar mig att se den vältränade Martina som kunde springa hur långt som helst och som tränade väldigt mycket fotboll. Blir lika besviken varje gång. Men jag hoppas att jag får se en snarlik version, åtminstone lite.

Äh. Nu ska jag fortsätta att spendera fler timmar åt att göra ingenting. Kanske klappa och busa lite med kattungarna. Det går inte att med ord förklara hur roliga dom ser ut när dom springer. Dom har inte riktigt kontroll på benen än, så det far ben åt alla håll och dom hoppar gärna till helt spasmiskt. Jag vet inte riktigt varför dom hoppar till. Ibland är det helt omotiverat.

Inga kommentarer: