tisdag 1 juli 2008

Godisregn

Jag har ångest, mycket ångest. Så jag fick träffa en läkare. Han kan inte vara många år äldre än mig. Jag skulle tippa på max 25 år. Jag är 23, så jag fick ganska rejält med ångest bara för att jag blev påmind om hur surt det är att inte ens ha gymnasieutbildning.

Tydligen så har dom haft ett "stormöte" med några andra läkare och gudfadern, Tony. Alla rådfrågar Tony och det svar dom får är rätt. Varje gång. Så fort man undrar över någonting om sin medicinering så ska dom fråga Tony. Det känns konstigt att dom har haft ett möte om mig, och diskuterat bara mina problem. Bara mina. Det gör mig lite nervös, är verkligen mina symptom såpass invecklade?

Nåväl, dom hade kommit fram till att jag skulle äta Xanor Depot dagligen ända till hösten (!?) och öka min Lamictal-dos. Jag fattar inte riktigt, Xanor räknas som Benso (som jag missbrukat) och sen kastar dom det över mig som godis. Fast det är ju depot tabletter, men ändå.

Jag har slutat dricka Coca Cola. Sen jag kom på att jag druckit det nästan dagligen så inser jag väldigt snabbt varför jag börjat gå upp i vikt igen. Jag har verkligen druckit så mycket. Så nu har jag världens abstinens. Men det går ganska bra, jag dricker bonaqua istället, bara för att få dricka någonting med kolsyra i.

Äh, jag är trött och less. Och jag måste diska.

Inga kommentarer: