lördag 8 mars 2008

Denna Gunnar alltså..

Jag och Herr Fahlander var på fest igår hos Danne och Bella. Det var trevligt. Jag kände mig aningens obekväm från början, men det släppte. Väldigt trevliga människor. Både jag och Johan drack alkohol vilket resulterade i att jag hela natten har kallsvettats för jag har så JÄVLA ont i någonting som jag gissar på är nån njure. Det gör nämligen ont liksom på sidan och bak i ryggen. Svårt att beskriva. Min kropp är trasig. För Herr Fahlanders del så slutade det hela med att när han kom hem så spydde han som en galning. Nåväl, i slutändan så var det nog värt det. Social träning är aldrig fel. Fast nu blev det ju inte så mycket träning eftersom jag var på fyllan.

Tog inte min nya medicin igårkväll, kändes dumt att ta den eftersom jag inte riktigt vet vad medicinen vill mig. Den är nog stark. Jag vet inte! Det känns konstigt. Men jag gissar på att den är stark för den gör mig piggare. Den tar bort sakerna som inte finns egentligen vilket leder till att jag blir hundra gånger gladare. Fast idag är ändå en såndär dag då det känns alldeles för jobbigt att leva. Jag vet inte om det är bakisheten eller om det är det faktum att jag inte tog medicinen igår.

Det är ganska intressant hur snabbt man börjar tvivla på sig själv. Hur snabbt man börjar förakta sig själv och se sig själv som någonting som kan bytas ut vilken sekund som helst. Och att man egentligen ska vara tacksam för att folk står ut med en. Jag går igenom nån slags form av sån kris nu. Allt kan bytas ut, alltid. Så varför byter man inte ut mig mot något bättre? Fast jag kanske är värd besväret, jag är ju så vansinnigt fantastisk människa när jag är pigg. Jag är rolig, snygg och snäll. Mhm.

Hmpf.


Senaste nytt:
- Det finns en gubbe häruppe i Umeå som heter Gunnar som är pappas vän. Min laddare, som jag glömde uppe i Sunnersta är nu hos denna Gunnar. Jag har fortfarande inte riktigt förstått hur den hamnade här, eftersom pappa var uppe i Umeå och istället för att lämna den till mig och kanske spendera lite tid med mig, så lämnar han den till Gunnar. Gunnar i sin tur ska då lämna in laddaren på Johans jobb, men det kommer ingen laddare. Nu har det gått kanske tre dygn utan att Gunnar lämnat in den. Jag har ringt pappa två gåner som har ringt till Gunnar och sagt åt honom, men Gunnar hade ju bara glömt. Så Gunnar skulle komma på en gång. Hah! Det scenariumet är endast något jag kan drömma om, för ingenting funkar i den här familjen någonsin och nu är Gunnar inblandad också. Gunnar är inte min vän och han går inte att lita på! Därmed basta!
- Jag och Jenny såg på "Deal or No Deal" igår. Det var för spännande för både mig och Jenny så hon gömde sig under täcket. Vi kom fram till att om vi skulle vara där så skulle vi antagligen vara så nervösa så när man inte vill ta emot bankens bud så ska man lägga som ett slags lock på den röda knappen och säga: "NEJ". Det skulle vi misslyckas med. Vi skulle säga "NEJ!" och sen slå till knappen i nervositet. Det hade vi roligt åt hela kvällen.

Det var allt för idag. Det snöar ute och jag har vansinnigt ont i magen, men jag måste ha mat. Det känns synd. Jag kommer säkert att dö.

Inga kommentarer: