onsdag 19 mars 2008

..fokusera martina.. fokusera..

Jag kan inte plugga. Det är en egenskap jag inte kan rå över. Jag kan inte sitta still och kan absolut inte under några omständigheter koncentrera mig. Det känns väldigt jobbigt, eftersom jag verkligen skulle behöva göra det. Jag behöver skriva en argumentatioinstext och sen plugga på miljökunskapen. Jag förstår ingenting, och det måste jag börja göra inom en mycket snar framtid. Jag måste helt enkelt plugga. That's it. Och jag måste göra det nu. På en gång. Men jag kan inte. Det går inte. Hur mycket jag än försöker. Gjorde ett tappert försök igår efter jag varit och simmat. Det gick dåligt. Såpass dåligt att jag bara kastade iväg allting i ren frustration. Jag hatar det här. Jag hatar att inte kunna.

Jag undrar om man ska prata med psykolog om sånt här? Det kanske finns en anledning till att jag inte kan det?

Nåväl. Idag ska jag bara sitta och gråta, se på film och hata viruset. Det är tillbaka. Jag fattar ingenting av det där, så jag undrar om jag ska ringa Jonas igen eller om jag ska.. jag vet inte. Jag vet inte riktigt hur man gör sånt här.

Herr Fahlander kommer hem ikväll också. Han kanske kan något om virus. Han vet mer än vad jag vet, det är ett som är säkert. Jag längtar tills han kommer hem. Dels för att jag tycker om honom väldigt, väldigt mycket och dels för att jag slipper vara så jävla ensamen.

Nu ska jag lägga mig och gråta en stund. Buhu

Inga kommentarer: