måndag 24 mars 2008

Det sunkigaste sunket

Mitt självförtroende har nu nått botten. Hoppas jag, för om det blir värre så kommer jag att slita av mig huden och sätta på ny fräsch. Det släpper inte, jag är allt dåligt du kan komma på och det spelar ingen roll vad någon än säger. Det är åt helvete iaf. Men det hela har lett till att jag har fått igång bra träningsrutiner, vilket är bra.

Jag har egentligen ingenting att säga. Jag är mest bara trött. Och less. Jag sitter helst framför datorn hela dagarna för att slippa gå utomhus så folk ser mig, och allt detta sittande blir jobbigt i slutändan. Jag tänker hela tiden att jag måste göra någonting kreativt. Spela lite piano, städa, plugga.. allt. Men det går inte. Det enda jag gör är att träna och sitta vid datorn. Det är bra att jag tränar iaf. Annars skulle jag nog sitta här och gå upp ännu mer i vikt.

Nu är det nästan bestämt med tatueringstid. I slutet av April blir det åka av! Min vision har ju alltid varit att jag ska väga mindre innan jag skulle göra den, men nu vill jag ha den innan sommaren så att jag kan vara utomhus när det är sol ute. Det kan jag inte riktigt vara om jag gör tatueringen mitt i sommaren, eftersom man måste låta den läka och blabla. Men det blir bra. Känns kul att ha något att se framemot.


Jag vill gifta mig och skaffa hundra negerungar. Sen vill jag köpa ett jättestort hus som jag ska bygga fint och sen ska jag sitta där och låta mina negerungar tjäna in storkovan så jag kan sitta och äta godis hela dagarna. Yes.



Tystnad

Inga kommentarer: