söndag 9 mars 2008

du behöver inte ens läsa det..

Jag håller på att organisera lite i lägenheten så jag ska få plats här. Det är väldigt tråkigt. Speciellt tråkigt blir det när jag inte har någon snus och är har ett helt jättemega sug efter godis. Jag är även väldigt, väldigt yr i huvudet och hade tänkt göra en massa smarta saker idag som nu får ligga åt sidan för jag är så slut i kroppen. Helt galet slut. Det beror nog på att jag inte tog medicinen i Fredags med tog den igår. Buhubuhu. Stackars mig. Dessutom så regnar det ute! Så nu när jag Måste gå och köpa snus så kommer jag att bli blöt, frusen och ännu mer bitter. Buhu.

Jag har laddat ner lite Ani DiFranco och Ane Brun. Jag gillar dom. Jag önskar att jag var lika bra.

Ikväll så ska jag och Johan till Marikk och äta middag. Marikk är en av hans arbetskamrater och hon är trevlig och söt. Det känns väldigt trevligt att fara på middag. Värsta vuxengrejen! Jag får bara fler och fler vuxenpoäng nu, jag har t.om. börjat laga mat själv. Riktig mat. Igår lagade jag vegetarisk chili con carne. Det var helt vansinnigt gott. Det är ganska bekvämt att laga egen mat ändå. Man blir inte lika fet och det kostar inte lika mycket som att äta nån gång ibland och då ha ett blodsocker på minus och man måste äta massor med godis för att överleva.

Fan, det här var det mest meningslösa inlägget någonsin. Jag erkänner, det är bara ett inlägg för att få slippa städa. Bäst att jag går och äter lite Tofy Line glass istället. Den äger.

Inga kommentarer: