fredag 6 november 2009

Jag hoppas att du får löss i analen

Jag står inte ut med alla dessa människor som trotsigt säger: "Ja JAG tänker då inte ta den där sprutan! Jag har hört att man kan dö av den och hur stor är chansen att man smittas? "

JAG BLIR HELT JÄVLA FUCKING GALEN PÅ ALLA DESSA MÄNNISKOR!! Jag hoppas att dom smittas. Jag HOPPAS att dom blir sjuka. Synd bara att dom kan smitta sin mormor eller kanske sitt barn, med det som dör. Sen hoppas jag att dom förevigt bär den skulden och känner ångest innan dom ska sova. Alla nätter. För resten av livet. Och att dom drömmer mardrömmar och deras stackars mormor kommer och hemsöker dom och gör arga saker, för att hon blev mördad av sitt eget barnbarn.

Och att man dör?

Kan man dö av vaccinet?

Det har inte förekommit några dödsfall i samband med de kliniska prövningar som gjorts på ca 9000 personer med prototypvaccinet.


Det som kan inträffa vid vaccination är att en person som är kraftigt allergisk mot något ämne i vaccinet får en kraftig överkänslighetsreaktion, en så kallad anafylaktisk reaktion. Dessa reaktioner kan vara livshotande om allergin är svår.


#394

Källa: Läkemedelsverket

Frågan uppdaterad: 2009-10-16 16:47




Ja, jag är så arg. Jag är så arg att jag önskar att människor blir sjuka. Förhoppningsvis har resten av deras omgivning vaccinerat sig så att dom inte blir smittade av denna patetiska, avskyvärda människan som hävdar sig att ha rätten att smitta ner andra, trots att läkare och landsting skriker om att folk ska vaccinera sig.

Men dom vet bättre. För dom har självklart läst på och kollat upp fakta innan dom trotsigt låter som en femåring utan lördagsgodis.

Jävla idioter.

Inga kommentarer: