söndag 1 november 2009

Trött

Jag har ont i huvudet. Pulserande smärta på högra baksidan av huvudet. Det är helt värdelöst, förbannade mediciner.

Imorgon börjar jag min praktik och jag är inte ett dugg laddad. Jag ser verkligen inte framemot det och jag vill helt ärligt bara skita i att gå dit. Rädslan över att misslyckas ställer sig i vägen och jag kan inte riktigt ta mig förbi, jag har fastnat. Tanken är att jag idag ska leta reda på var jag ska så jag slipper irra omkring klockan sju imorgon bitti, men jag kommer antagligen att strunta i det med. Det får lösa sig imorgon, helt enkelt. Jag har ju en hum om vars det är, det går nog bra.

Det jag nog ha mest ångest över är att jag inte har några inneskor. Jag borde egentligen åka in till stan och köpa ett par, men det orkar jag nog inte heller. Jag är helt slutkörd sen helgens bravader och ska spendera min dag i trasiga mjukisbyxor, tovigt hår och klubborna jag handlade igår.

Nu blir det en dag i sunkighetens tecken!

Inga kommentarer: