måndag 9 november 2009

Trött och ont på rumpan

Jag har klarat av min första heldag! Hurra!

Eftersom tanten jag ska gå med nu inte kom idag (ringde klockan halvåtta och sa att hon var sjuk. Dom är två på morgonen..) så har jag fått gå med en gullig tant som heter Mona. Jag gillar Mona. Hon har en tendens att bli väldigt uppslukad i diskussioner, lever ute på landet och är sådär rund och mjuk människa. Genomgod. Så jag gillar henne.

När det visade sig att det bara skulle vara vi två till klockan tio och hade en miljon brukare att väcka och få igång, så blev det himla snurrigt alltihopa. Jag vet inte riktigt hur hon fick ihop det, men på något vänstervis så löste det sig. Vi har cyklat till en brukare som bor alldeles för långt borta för mig. Jag har inte cyklat på hur länge som helst, sadeln var för hög och jag hade mina råcoola gummistövlar på mig. Så nu har jag ont på rumpan. Det har hänt en massa spännande saker idag. Herregud vilket roligt jobb ändå. Jag får faktiskt träffa dom som det står om i psykiatriböckerna. Häftigt och fascinerande, minst sagt.

Men i det stora hela har det varit en väldigt bra dag. Nu är jag dock så trött att det blir sängdags snart. Måste orka göra något att äta först och ha som lunchlåda först.

Imorgon är heldag 2 av 3. Let's go!

Inga kommentarer: