tisdag 15 april 2008

Grått

Sånahär dagar gör mig galen. Dagar då jag inte kommer iväg. Då det är grått ute och jag har mycket att göra. Jag måste börja städa på ersboda. Och plocka upp allting jag slängde omkring förra gången jag var där för jag blev så frustrerad, arg och ledsen. Det är skönt att kasta saker omkring sig då. Man får ut mycket aggressioner då, jag har gjort det hur många gånger som helst.

Sånahär dagar ska man lyssna på Ane Brun- A temporary dive. Den skivan är den ultimata skivan att lyssna på sånahär dagar.



I wear rubber bands round my soul
They keep me from crawling
And these rubber bands round my soul
They keep me from falling

So then when you are not in my dreams
And not in my mind
But we are at the same place at the same time
Rubber no longer holds

Ane Brun- Rubber & Soul








motstånd

Inga kommentarer: