måndag 21 april 2008

Överraskning

Imorgon har jag mitt prov som jag får göra om efter en vit liten lögn, eftersom jag missade det förra gången. Jag är så osäker på den här kursen, för jag vet inte riktigt vad jag ska fokusera allt pluggande på. Det är så mycket att jag blir förvirrad. Det ligger papper överallt och jag får panik och slutar försöka. Men nu tror jag att jag har pluggat bort det värsta. Hoppas jag.

Jag är så vansinnigt röksugen! Det är röktider ute, det är sådär mysigt varmt på kvällarna och man kan vara ute. Då brukar jag röka som mest. Men eftersom jag har slutat och inte rökt på jättelänge så får jag verkligen stå emot alla instinkter. Jag motiverar mig själv med att all konditionsträning är helt i onödan om jag röker. Det är en bra motivation.

Jag längtar efter tatueringstiden, för då ska jag försöka hinna med att ringa Sanna och klippa mig. Jag kommer att bli snygg i håret, vilket verkligen behövs, eftersom det är vildvuxet sen när jag rakade bort det.

Jag har egentligen inget vettigt att säga. Jag är helt slut i huvudet.

Fast jag har fixat med Johans överraskning! Äntligen! Det är så spännande, jag är så jävla snäll och bra så det är ju läskigt. Nu när han kommer hem från träningen ska han få det. Jag blir helt pirrig i kroppen och kan inte sitta still.

Tiderna för när jag har skrivit mina inlägg är helt mongo, så nu skriver jag tiden själv.

Klockan är: 21.14 och det är verkligen dags för mig att ta min medicin. Nu.


Over and out

Inga kommentarer: