tisdag 23 februari 2010

...

Bara för en stund sen ringde det en karl och verifierade min plats i minnesträningen och för att informera lite. Nu är det ju tyvärr så att det här börjar nästa vecka och innan dess ska man ha gjort ett test på runt 45 minuter för att kunna se om det har gjort någon skillnad efter dessa 5 veckor och på Fredag är det en introduktion där dom berättar mer ingående om hur det kommer att funka. Och på Torsdag har jag en träff hos Emma. Helt plötsligt så fick jag en massa att göra.

Jag är inte ett dugg sugen på att gå det här. Det kommer att vara riktigt jobbigt. När vi gjorde utredningen så höll vi ju på med just det här, helt enkelt pressa hjärnan, och det var nog något av det jobbigaste jag har gjort. Men det var ju intensivare då, nu är det ju ca. 2 timmar om dagen. Fast det är i fem veckors tid istället.


- Så vi ska ju hinna med att göra ett test på ca. 45 minuter den här veckan för att kunna jämföra med resultatet sen.. har du gjort något test i annat syfte eller nåt?
- Näe, det är bara utredningen jag har gjort.
- När gjorde ni den?
- Ja du. Jag kommer inte riktigt ihåg. Men det var inte så himla längesen, kanske några månader.. ett halvår?
- Hmm.. (bläddra, bläddra) Nä. Det var nästan ett år sen. Vi måste göra ett nytt.



Om dom hade någon antagningsintervju så skulle jag helt klart gå vidare.

Inga kommentarer: