torsdag 11 februari 2010

Jag har väldigt mycket att göra. Det enda jag har gjort den senaste tiden är att ligga i soffan. Några undantag såklart, men i det stora hela så har jag bokstavligen talat legat i soffan hela dagarna.

Det som är absolut nödvändigt är:
Duscha
Diska
Äta
Kamma håret
Gå ut med sopor
Hämta mediciner och börja ta dom ordentligt igen
Hitta soffbordet under allt skräp

Det här är alltså sånt jag MÅSTE göra inom en mycket snar framtid. Något som är riktigt konstigt är det faktum att jag har gjort allt skolarbete i tid. Jag har inte lagt ner mycket tid på det, men jag har gjort det. I all denna röra så har jag gjort klart något som jag nästan aldrig har kunnat göra tidigare.

Hur lång tid har det gått egentligen? När dumpade han mig? Hur länge har jag legat här?

Jag har bara vaga minnen om vad jag har gjort. Nu när jag tänker efter så har jag inte riktigt någon aning om vars mina dagar har tagit vägen..

Fan, vad läskigt.

Inga kommentarer: