måndag 29 juni 2009

Avbrott

Är hemma i Umeå igen efter en kort semester som avbröts p.g.a. testet jag ska göra imorgon. Jag behöver nog inte ens kommentera hur irriterande det är. Vi åker tillbaka på Torsdag igen, för jag ska träffa Emma på Torsdag. Sen får det vara nog! Jag går inte med på fler tester och avbrott i våran semester! Herregud.

Det har varit fantastiskt väder och alldeles för varmt för att man ska kunna vara ute. Det som är så bra med att vara i Skillingen är att det är en strand 20 meter från stugan och i sjön har det varit riktigt varmt. Tillräckligt varmt för att jag ska kunna simma en liten stund. Tyvärr så grät jag ungefär 80% av våran korta simtur ut i sjön. Jag trivs mycket, mycket bättre där vid stranden. Men det var guld värt att kunna svalka av sig lite. Så nu har jag varit ute i solen i två dagar utan att bränna mig, tack gode gud för solskydd! Annars skulle jag ha brunnit upp och antagligen inte ha någon hud kvar vid det här laget. Det har jag fått lära mig den hårda vägen, minst sagt.

Nu ska jag sitta och tjura över att jag måste upp med hjälp av väckare imorgon, förbannelse!

Inga kommentarer: