torsdag 11 juni 2009

I gott bevar

Igår fick jag träffa Malin en stund och resten av dagen/kvällen så låg jag totalt däckad tills ungefär nu. Jag ska träffa Emma idag, tror jag. Det är så pinsamt, för vi skriver jämt nya lappar om tider. Varje gång jag är där så får jag en ny lapp med nästa tid och jag tappar jämt bort den. Så nu måste jag få tag på henne, för vi brukar träffas på Torsdagar.

Jag måste som vanligt strula på med Bostadstillägg med Försäkringskassan och idag ska jag verkligen beklaga mig över det hos Emma. Hon tycker att det är dumt att jag ska känna sån totalångest som jag gör över alla dom där sakerna. Hon tycker istället att vi ska göra det tillsammans och att hon ringer dom där samtalen som jag drar mig för att ringa. Men jag måste ringa Telia, vilket jag har dragit mig för i minst en vecka. Det är en räkning jag inte har betalat för att jag tappat bort den, så jag har gått och väntat på en påminnelse som inte kommer. Så snart droppar det väl in en anmärkning från Kronofogden. Jävla cp.

Nu ska jag lyssna på I gott bevar från Kristina från Duvermåla och grina lite. Så trött är jag.

Inga kommentarer: