torsdag 18 juni 2009

Stress

Jag vet inte vad jag ska göra! Det finns alldeles för många papper som måste kopieras och skickas in, så jag börjar gråta. Sen ringer Johan och berättar att han inte kan få sitt senaste lönebesked och jag får total panik. Jag måste ha det papperet, annars så får jag inget bostadstillägg. Så nu är det kört.

Vi bestämde också att vi skulle städa lägenheten ordentligt nu innan vi far på semester och istället för att hjälpa mig att städa så åker han och fiskar hela dagen. Så igår städade jag nästan hela lägenheten jättemycket, men inte sovrummet. Det var en såndär riktig städning, nästan som en flyttstädning. Efter jag hade gjort det jag bestämt mig för att göra så ställde jag in dammsugaren igen. Det har jag nog aldrig gjort. Jag tömde inte vattnet ur skurhinken, men jag ställde in dammsugaren! Och dessutom så tvättade jag.

Men i vilket fall som helst så ligger Johan rejält på minus just nu.

Idag ska vi åka ner till Övik och jag måste kopiera några papper och skicka/lämna in, gå på systemet, köpa en bikini och gärna ett par byxor.

Förbannelse! Det är alldeles för mycket nu. FAN

Inga kommentarer: