onsdag 24 juni 2009

Trögt

Jag börjar bli trött. Ett liv utan några rutiner alls börjar bli jobbigt. Imorgon drar vi tillbaka till Umeå för träning, fest och möte på psyket. FÖrhoppningsvis så får jag göra mitt drogtest då också, så jag får det ur vägen. Jag är dock av någon konstig anledning riktigt nervös, men jag har kommit på att det inte är för att dom ska hitta en massa dåliga saker i mig, utan för att jag inte vet vars jag ska vara, hur det går till och när det blir.

Min mobil har slut på batterier och jag har som alltid tappat bort laddaren. Den borde vara uppe i Skillingen sen midsommar, borde ringa dit. Eftersom jag inte har några batterier i telefonen så vet jag inte telefonnumret till Emma så jag kan inte ta reda på hur det blir på Fredag. Mongo.

Igår var jag och köpte en bikini-överdel, vilket är ett i stort sett omöjligt uppdrag efter man har varit på FinInunder och handlat underkläder. Där kostar det en massa pengar, men det finns inga ord för hur skönt dom sitter. Men eftersom jag har det lite snålt med pengar och har en bikini som är för liten så köpte jag en billig som satt sådär bara för att jag ska kunna simma och därmed gå ner i vikt och kan ha min gamla bikini som är bra. Jag är så smart ibland. Ha!

Nu ska jag duscha och försöka komma igång på riktigt.

1 kommentar:

Systeryster sa...

Mycket bra bikiniplan måste jag säga! Jag letade igenom garderoben igår och hittade inte mindre än TRE bikiniöverdelar som satt okej. En lite för liten, en lite för konstig och en riktigt bra. Dessutom en för STOR som jag köpte när jag ammade. En hel buffé av olika storlekar...
Konstigt nog hade jag ingen underdel jag kunde ha...