måndag 12 oktober 2009

Jag klarar inte av det här. Det går inte ihop i huvudet. Jag har vansinnig huvudvärk som vägrar släppa, trots en armé av huvudvärkstabletter som jag har varit tvungen att ta varje dag i minst två veckor nu. Antagligen för att jag har så jävla ont i nacken/ryggen. Det pulserar i huvudet.

Det är för mycket. Provet är imorgon, arbetet ska vara klart på onsdag och det går bara inte. Jag har kört fast och inget jag gör hjälper. Jag är helt slutkörd och Johan behandlar mig som ett sjukt barn. Han bäddar ner mig innan han far på träningen, för jag sitter bara och stirrar rätt ut i tomma intet. Påminner mig om att jag måste göra något. Sätta igång en film. Bryta mönstret.

Men jag orkar inte. Det går inte. Hela mitt inre rasar i bitar och jag orkar inte hela vägen fram.

Inga kommentarer: