söndag 4 oktober 2009

Regnig söndag

En grå söndag, precis vad jag behöver. Det är synd att jag måste iväg på affären för att köpa snus, men det funkar. Jag gillar grå söndagar. Man behöver det ibland. Bara sitta inne under filten.

Johan kommer hem senare ikväll så jag har en till dag på mig att vältra mig i sunkighetens tecken. Jag bakade en rulltårta imorse, så efter att ha tvingat i mig några hårdbrödsmackor så hetsåt jag rulltårta. Det var trevligt.

Imorgon ska jag till skolan och känslan av ångest kryper sig sakta inpå. Det blir nog bättre ifall jag läser lite. Vi har prov nästa vecka. Alltså inte den veckan som kommer nu, utan nästa. Den här gången SKA jag förbereda mig bättre och slippa bli sjuk av mat- och sömnbrist.

Äh. Jag känner ingen inspiration. Jag saknar min familj.

Inga kommentarer: