torsdag 22 oktober 2009

Jag lever

Jag vet inte. Jag borde nog uppdatera mig lite oftare. Att skriva deprimerade inlägg och sen försvinna är ingen höjdare. Folk gillar inte det. Men nu händer det!

Idag har jag varit på ö&b med Jenny. Jag for dit för att köpa en luftmadrass, våran gamla gick sönder, och jag kom ut med saker för inte mindre än 530:-. Den där affären är hur farlig som helst ju! Men det var kul och eftersom jag nästan enbart köpte saker vi har användning för så jag är förlåten.

Något jag hade huvudfokus på var just övernattningssaker. Imorgon åker vi till Skellefteå för tävling och ska sova i en gympasal (eller liknande) och jag laddar batterierna. Pappa förde över 1000:- till mitt konto idag som är till Johans tävling. Han är en väldigt snäll man. Det är lätt att man glömmer bort det, men han vill faktiskt folk väl. Tyvärr misslyckas han katastrofalt med jämna mellanrum, det gäller att hitta dom där stunderna för att orka hoppas.

Jag är helt klar med psykiatrikursen nu. Det teoretiska alltså. Alla arbeten, prov och lektioner är avklarade och härnäst kommer praktiken. Det blev en annan plats istället för den jag fick först, jag vet inte riktigt varför. Antagligen så ändrades det för att jag måste ha min praktikperiod förlängd. Men det verkar vara ett bra stället, har inte kollat upp det så noga. Det blir nog bra. Ska ringa dom på måndag nästa vecka. Sen är jag ledig en hel vecka till och börjar måndagen efter det.

Så. Nu ska jag äta en klubba.

Inga kommentarer: