onsdag 28 januari 2009

Dåligt

Det var inget smart drag att inte ta medicinen igår. Jag skulle ha tagit en av dom, varför gjorde jag inte det?

Strax efter jag skrivit förra inlägget började jag göra mig iordning och föll nästan ihop på golvet. Lamictalen gör mig helt konstig. Jag mådde fruktansvärt illa och var kallsvettig och vit i ansiktet. När jag gick iväg till skolan så kändes det som att jag gick en halvmeter ovanför marken och jag hade svårt att greppa pennan och lyckas få ner ord. Det gick ganska dåligt, men det är bättre att ha försökt än att inte ha gjort det.

Sen har jag mått ganska bra hela förmiddagen men nu när jag kom hem så slog det bara till och nu mår jag fruktansvärt dåligt i kroppen. Jag känner mig helt surrealistisk och jag borde äta, men jag är inte hungrig och mår illa. Eller.. jag mår konstigt. Riktigt dåligt.

Och jag som ska åka till övik om en och en halv timme!

Inga kommentarer: