lördag 3 januari 2009

Sjuk

Jag kände av det redan igår, men idag fick jag erkänna för mig själv att min kropp är konstig igen. Eller, det är nog egentligen inte min kropp, utan min hjärna. Marken lutar, väggarna är böjliga, kroppen är sned.. allt. Det brukar bli såhär ibland, jag vet inte riktigt varför, och det är fruktansvärt obehagligt. Jag hoppas på att det har med medicinerna att göra, även fast det inte ser ut som så, för annars vet jag verkligen inte vad det kan vara. Ända sen jag for i golvet med huvudet först i betonggolvet på Coop så har min kropp betett sig konstigt med jämna mellanrum. Nu är den konstig igen och jag min hjärna ligger på minus. Fyfan.

Jag har ju kollat upp det här tidigare. Dels en gång ganska snart efter fallet för att utesluta eventuella hjärnblödningar som kommit i efterhand och dels en gång för inte så himla längesen, då det blev så jobbigt att jag fick kramper i kroppen. Det har inte hittats någonting, så dom gissar på att beror på mina mediciner. Jag har ingen aning.

Min kropp är cp.

Inga kommentarer: