torsdag 22 januari 2009

Tora

Idag har jag varit och intervjuat en tant som heter Tora. Jag och Sanna (en tjej i klassen) pallrade oss dit och hade med oss både bullar och blomma. Det är ingen smart idé att komma till ett ålderdomshem med bullar och blommor och börja prata med en tant. Det tog alldeles för lång tid. Hon slutade ju inte prata! Hon berättade om hennes Mamma, hennes Pappa och alla hennes syskon (tolv barn)... you name it. Men hon var söt och trevlig och nu har vi hur mycket info som helst att briljera med när vi ska skriva sammanfattningen och lämna in den.

Nu måste jag hitta nån slags form av ork så att jag lyckas ta mig vidare på nya äventyr. Jag är trött, har ont i magen och är ful i håret. Jag hatar att vara ful i håret. Jag har fått min plattång och locktång idag, men eftersom jag är relativt nyduschad så kan jag inte använda plattången. Förbannelse.

Jag är alldeles för trött för att kunna göra någonting känns det som. Jag vill mest bara lägga mig ner och gråta.

Inga kommentarer: