onsdag 28 januari 2009

Nattvaka

Det är snart dags för prov och jag kan för allt i världen inte förstå vars hela natten har tagit vägen. Jag har varit vaken hela natten, som jag alltid är innan prov, för att hinna plugga det där absolust sista. Men inatt har det inte blivit nåt gjort alls. Jag fattar ingenting. Det borde gå bra, hoppas jag. Det kan ju inte mer än åt helvete liksom.

Jag tog nyss ett bad och glömde mitt schampoo i träningsväskan, så nu luktar mitt hår manligt och bra. Det känns intressant.

Och jag har helt glömt bort att jag ska till övik idag! Allt pluggande, tränande och lägenhetsletande har fått mig att totalt glömma bort den trevliga trippen som väntar. Vi ska äta middag och sova hos Johans föräldrar för att imorgon åka ner till Sollefteå och hänga hos Mika som ska tatuera Johans ena sida av bröskorgen. Där vid revbenen. Det kommer nog att bli jävligt hett. Mika är duktig.

Jag får se om jag orkar åka med ner dit, det är mest bara drygt att sitta och vänta i ex antal timmar medan Johan tatuerar sig och pratar en massa med Mika. Det är som att sitta i ett väntrum. Så jag får se. Jag spenderar hellre dagen med min familj, om man säger så.

Jag ringde till Carina häromdagen och bokade om våran tid och hon har inte ringt upp. Hon ligger helt klart på minus-listan. Borde ringa och förnya mitt recept idag också. Drygt att hålla på att tjata, vilket jag alltid måste göra. Det blir alltid strul. Alltid.

Annars så ligger vi tvåa på en lägenhet som är i samma hus som Jennys! Det är spännande, jag hoppas verkligen att vi får den, det skulle ju vara hur kul som helst. Jenny är bra!

Nä, nu kanske jag ska ta och försöka plugga lite. Puuh

Inga kommentarer: