fredag 23 januari 2009

Tjockis

Den här dagen har varit lite sådär, måste jag erkänna. Jag missförstod tiden och kom en halvtimme försent till en lektion som var en timme lång. När vi slutat så satt jag och Sanna och redde ut lite vad Tora egentligen hade sagt, bara för att förstå att det inte funkade med skolans datorer. Så vi kunde inte renskriva det på en gång, så jag tog på mig uppgiften och ska göra det nu i helgen. Hon har prov på Måndag, så det kändes som en smart idé.

Jag har tränat också och det gick vansinnigt tungt. Jag antar att det gör det när man inte har tränat ordentligt på ett tag och jag känner mig inte alls inspirerad till att fortsätta. Det är inte kul att träna när man är tjock och bedrövad.

Att inse hur tjock man egentligen är känns inte direkt kul. Minst sagt. Jag var tvungen att köpa byxor och det fick mig verkligen att tappa all livslust. Jag köpte en skjorta också, som jag trodde att jag skulle kunna ha så jag provade den inte, men den kan jag inte ha för jag är för tjock. Buhu.

Jag är trött.

Inga kommentarer: