söndag 25 januari 2009

Melankoli

Jag känner mig melankolisk och nedstämd. Jag har saker jag måste göra och jag kommer inte igång. Imorgon är det Måndag och jag har saker att göra tills dess, men jag förstår inte riktigt uppgifterna. Jag förstår inte vad det är tänkt att vi ska skriva om.

Jag måste gå och hämta ut mina böcker också. Måste beställa mer studielitteratur och det kostar ju multum! Herregud.

För att muntra upp mig själv så lyssnar jag på Helen Sjöholm där hon sjunger i en av dom mest fantastiska filmerna på jorden. Jag relaterar alltid den här låten till mig själv. Det är som att jag själv sjunger den eller har skrivit den. Den tar orden ur min mun.

http://www.youtube.com/watch?v=ridUqEFixQ0&feature=related





Jag har aldrig glömt vem jag var

jag har bara låtit det sova
kanske hade jag inget val
bara viljan att finnas kvar

Inga kommentarer: