söndag 26 oktober 2008

Diffus

Jag och Johan har sett på film hela kvällen. Tre filmer lyckades vi hinna titta på och The kite runner var en riktig höjdare. Den första vi såg var en dokumentär-liknande film om kriget i Irak. Nu lyckades jag tyvärr deleta den (jag fattar inte hur jag lyckas ibland..), men den var ruskigt bra. Jag gillade den skarpt. Eftersom jag inte har filmen kvar på datorn, så minns jag inte vad den hette. Jag får återkomma om det.

Jag skulle träffa Malin idag också, men hon började må jättedåligt och jag blir orolig. Det är läskigt när folk tappar greppet om verkligheten och blir alldeles diffusa, som hon blev. Hon är fortfarande så, men hon lyckades ringa till mig och prata lite, så det känns lite bättre. Jag vet ju hur det är, att tappa greppet helt. Det är inte sådär vansinnigt kul kan jag lova.

Nu har jag inget mer att säga.

Inga kommentarer: