torsdag 9 oktober 2008

Skitdag

Idag är en dag som ska spenderas till pluggande. Det känns tungt och tråkigt. Det regnar ute och jag är ganska yrvaken, för jag tog min medicin alldeles för sent.

Jag har en massa saker att göra, och som vanligt så kan jag inte göra någonting alls. Hela hjärnverksamheten lägger ner och jag kan sitta och titta in i väggen hur länge som helst. Det här suger. Den här dagens suger.

Johan är världens snällaste, som han alltid är, och jag är världens bitch som blir flyförbannad när han inte hör mig när jag ropar på honom. Det är fruktansvärt irriterande när han inte gör det. Han hör fan sämre än vad jag gör. Och jag ropar, ropar och ropar. Sen skriker jag rätt ut, och hör han. Då blir han arg för att jag skriker åt honom och jag blir så irriterad att det nästan spritter i kroppen på mig.

Han har inte tränat dom senaste dagarna, så jag antar att det är därför vi går varandra på nerverna.

Det här är en riktig skitdag. Fy fan.

1 kommentar:

Zarah sa...

Ja, precis. Även om man inte (inte jag i alla fall) skriver bloggen för att göra en ny blondinbella, eller ens för att folk nödvändigtvis ska läsa den, så känns det ju rätt kasst om INGEN (+/-1) läser den. :P Ska bara klura ut hur man lägger till en räknare så ordnar det sig... haha.