torsdag 16 oktober 2008

Ingenting

Igår så skulle jag plugga. Det gick väldigt dåligt och i slutändan hade jag inte gjort någonting alls. Dagen avslutades hos Jenny när jag däckade på deras soffa. Lite sliten tjej. Jag glömde telefonen hos henne också. Jävla dynga.

Idag har jag bokat tid för att tvätta. vilket känns grymt skönt. Det ligger skitiga kläder överallt. Jag tycker verkligen om att tvätta, på riktigt. Jag gillar när allting blir rent, luktar gott och viks in på rätt ställe. Det jobbiga är att kånka ner på allting ner till källaren och sen upp igen. Det är många trappor, vi bor ju högst upp. Måste dock handla tvättmedel och sköljmedel först, för det är helt slut. Men eftersom jag är fattig som få, så måste jag snällt vänta på att Herr Fahlander ska vakna. Han är ledig idag, så jag har inte hjärta att väcka honom.

..jag ska till läskiga tanten idag..

Inga kommentarer: