tisdag 14 oktober 2008

Skvaller-vm

Måste bara snabbt nämna att Johan fick ett brons! Han är så duktig. Jag har tydligen missförstått hela den här tävlingen. Saken är såhär: Det här är svenska cupen, som består av fyra deltävlingar. Man får olika mycket poäng beroende på vilken plats man hamnar på, sen räknas dom poängen och den som har mest poäng när cupen är slut blir etta i Sverige. Så är det. Mhm.

Snart ska jag gå till skolan och det känns vansinnigt drygt. Trodde aldrig att jag skulle orka gårdagen, helt seriöst. Jag kände mest bara att jag ville gå hem och sova, men det gjorde jag inte och nu är jag grym på att ta blodtryck och har fått ett intyg på att jag gått HLR-kursen. Duktig tjej!

Annars så ljöd den ökända Juntunen-trumman igår, och jag och min systeryster har som vanligt stenkoll på allt som händer. Vi samarbetar för att få tag på så mycket information som möjligt och vi skvallrar som galningar. Haha, vi äger!

Usch vad trött jag är. Och jag borde gå nu. Buhubuhu. Nu hinner jag inte köpa min varmchoklad heller, bara för att jag är så seg idag.

Inga kommentarer: