lördag 11 oktober 2008

Hönsmamma

Ikväll är det fest! Jag är hur laddad som helst och bara för en stund sen ringde Mimmi och berättade att hon skulle åka upp idag, för att festa. Gudars så trevligt! Jag har varit på systemet och handlat, ögonbrynen är färgade och noppade. Jag har valt ut kläder i tema white trash och är allmänt nöjd med livet.

Johan ringde för ett tag sen också. Dom kom fram till Malmö på förmiddagen, men invägningen börjar inte förrän vid klockan fem, så dom gick omkring på stan. Stackarna, dom måste ju vara hur hungriga som helst och sen behöva gå på stan.. usch. Hoppas att det går bra, fast det borde det göra för när Johan vägde sig senast här hemma så hade han sitt på det torra. Men ändå, man blir ju lite nervös ändå.

Jag sa åt Johan att han måste lämna telefonen hos Sofie, så att hon kan ringa mig om han skulle göra sig illa. Buhubuhu.

Inga kommentarer: