torsdag 3 september 2009

Dyrgrip

Jag har haft en mycket produktiv dag med Mimmi idag. Vi har ordnat med sånadär jobbiga saker, som egentligen inte är så svåra men ändå tar lång tid. Typ som att byta batterier i internetdosan eller ringa till bovärden för att ordna med nycklar. Ni vet, såna saker.

Det som är intressant är att jag har köpt nytt puder. Jag har aldrig riktigt hittat i sminkdjungeln, men nu har jag hittat mina färger så nu köper jag samma sak varje gång. Att byta känns som ett dagsprojekt, man går vilse direkt!

Men nu vet jag vars jag ska leta och efter att inte hitta det på någon affär eller två så hittade jag den här raringen:





Den kostar 180:-! Herregud.

Jag har beställt kläder på internet, blivit besatt av en väska och köpt löjligt dyrt smink. Vad är det som händer?

Inga kommentarer: