onsdag 30 september 2009

Tristess

Men herregud så uttråkad jag är! Jag tog en ordentlig sovmorgon till nio och åt glass till frukost. Av någon anledning så känner jag att jag har förtjänat lite firande, jag vet faktiskt inte riktigt varför.

Problemet med att kliva upp tidigare på morgonen är att man har hela dagen på sig att göra saker. Ibland är det bra, idag är det sämre. Jag har verkligen ingenting att göra. Jag har redan pluggat klart för dagen och är i allmänhet bara klar med saker. Johan är ute och fiskar med Tore så jag skickade ett meddelande till Sofie med förfrågan om en promenad men jag har inte fått något svar. Antar att jag går ut en stund själv. Jag älskar hösten! Det är så skönt när det blir sådär lagom kallt ute och man får ta på sig vantar.

Äh. Storstädning?

Inga kommentarer: