lördag 5 september 2009

Kaffe



Jag drack mitt absolut första kaffe igår! Jenny hade slagit på stort och gjort kaffe med grädde, choklad och gud vet vad. Det var inte så himla gott från början, men efter ett tag så blev det nästan lite gott. Hon fick ta min kaffeoskuld.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände, men helt plötsligt så satt jag och drack lite alkohol. Vi blev fnittriga och hade family guy-maraton, rökte cigg och pratade hemlisar. Och jag hann träffa min bror en sväng innan jag for hem. Han var dock helt slut så det blev inte så mycket umgänge och jag var tvungen att fara hem för sista bussen gick.

När jag for hem och irrade runt en del innan jag hittat någon buss, så kände jag av hösten. Jag älskar hösten! Det blåste jättemycket och var sådär lagom kallt. Det hade regnat av och till hela dagen, så luften var alldeles ren.

En alldeles perfekt kväll, alltså.




Idag är Johan på träningsläger här i Umeå och jag måste verkligen ta tag i städning och plugg. En lugn dag.

Inga kommentarer: