måndag 28 september 2009

Mjukstart

Idag kliver jag upp sex istället för sju och det är så himla värt det. Att få en mjukstart med Melody Gardot och få packa skoläskan ordentligt.

Jag drömde att jag fick tillbaka mitt prov och att jag fick IG. Sen så gick resten av drömmen ut på att jag ville dö, på riktigt. Det borde egentligen inte bli så. Jag borde få godkänt. Men om jag inte får det så vet jag inte vad jag gör. För jag orkar verkligen inte gå tillbaka och göra om alltihopa.

Annars så har jag bränt ut en skiva med Melody Gardot, som är den ultimata höstskivan. Den ska jag skicka till Lasse utan att skriva en avsändare. Jag älskar sånt! Fatta vilken bra dag det lär bli om man får ett hemligt paket med en bra skiva i. Det kan inte gå snett. Att lämna små lappar och meddelanden, ge bort små presenter och skicka ett sött sms är något jag helt älskar att göra. Det är så himla spännande!

Idag måste jag komma ihåg att köpa en badmössa också. När man har snygg hårfärg, som rött eller rosa, så drar man sig grymt inför att simma för färgen blir ledsen och dålig. Så nu ska jag köpa en badmössa så jag slipper problemet.

Men nu, frukost!

Inga kommentarer: