tisdag 22 september 2009

Slagen kämpe

Jag gjorde det! Jag satt vaken hela natten, lyckades kravla mig till skolan även fast jag var halvdöd och sen skrev jag provet trots kallsvett, illamående och yrsel p.g.a. sömnbristen. Jag har inte sovit ordentligt på flera nätter, inte ätit ordentligt och inte mått bra alls.

Men jag gjorde det! Jag skrev mitt prov och svarade på alla frågor (på riktigt) och även fast jag inte kom ihåg alla punkter så kunde jag alltid lista upp några av dom.

Det har nog inte känts såhär bra efter ett prov någonsin. I KICKED ASS!

Nu mår jag dock riktigt dåligt. Feberkänslor och illamående. Jag fryser/svettas samtidigt och försöker desperat att få i mig mat. Jag har inte ätit ordentligt på flera dagar för att jag har mått så illa och att inte äta då gör inte saken bättre. Nu ska jag tvångsmata mig själv med mat och godis, dricka cola, ligga still och vänta på bättre dagar.

Såhär ser jag ut just nu. Sexy lady.





Men herregud så värt det! JAG GJORDE DET!

Inga kommentarer: