fredag 25 september 2009

Kärleksbekymmer

Jag känner att jag har tappat min blogginspiration lite dom senaste dagarna. Jag har inte riktigt nånting att skriva om.

Nåväl. Idag ska jag äta middag hos Mimmis mormor, vilket hon har väntat på något år eller två. Hon ringer ju Mimmi varenda dag minst två gånger och vill att hon ska komma dit, så det blir bra att hålla henne lite sällskap.

Annars så fortsätter problemen här i hemmet och jag börjar bli väldigt trött på det här. Jag har ingen aning om hur jag ska lösa det och om jag ska vara ärlig så känner jag mig inte alls motiverad till att ens försöka. Det driver mig till vansinne. Det är tungt att kämpa och försöka hela tiden. Man orkar inte försöka jämt när man misslyckas varje gång.

För att sammanfatta våra problem kan man nog säga att vi inte drar jämt. Vi har tappat tråden, drar åt olika håll och ligger inte på samma våglängd.

Hur många problem kan ett förhållande arbeta sig igenom?

1 kommentar:

Zarah sa...

Ett förhållande kan kämpa sig igenom hur många problem som helst, bara man inte ger upp när det bär emot! Det är okej att tappa motivationen ibland, den kommer tillbaka om man "orkar" rida ut stormen!