lördag 12 september 2009

Existens

Så, ja. Jag rymde. Mimmi kom och hämtade mig och sen dess har jag bara skitit i alltihopa. Det blev för mycket och jag la ner hela verksamheten. Jag behöll det väsentliga, men resten sket jag bara i.

Men nu är jag tillbaka.

Spenderar min Lördagskväll med att sitta ensam och äta godis, vara sunkig och zappa runt på teven. Alldeles lagom. Johan är ute med sina klasskamrater.

Jag har inget att säga. Jag ville mest bara informera att jag är tillbaka. Och jag har färgat mitt hår svart igen. Det kommer i perioder. Rött eller svart. Men rött när så jävla mycket arbete eftersom man måste färga om det flera gånger, för det blir orange. Fult orange. Jag hatar när jag har tvättat ur den snygga röda hårfärgen, så det fick bli svart. Nu är jag en cool tjej igen.

Men jag lever, frodas och mår bra. Förutom min monstruösa mensvärk som tar döden på mig. Vissa månader så tar den nästan död på mig. På riktigt. Imorse vaknade jag av att jag hade så ont och jag har haft ipren konstant i blodet hela dagen.

Nåväl. Jag lever.

2 kommentarer:

vbp sa...

Gör te på lite riven ingefära...det är perfekt mot mensvärk!!

vulvan sa...

Det ska jag prova, tack för tipset! :)