tisdag 15 september 2009

Prov

Jag har prov på Tisdag.

Det här har självklart fått mig ur balans och igår så fick jag en riktig snedtändning och grät i minst en timme. Och inte bara sådär lite gråt, utan hysterisk gråt. Jag tömde mig själv på känslor och helt plötsligt så blev jag arg. Arg, besviken, frustrerad och trött. Mest på mig själv.

Så istället för att hantera det vuxet och moget så dunkade jag istället in handen i väggen och den svällde upp. Den gjorde så ont idag att jag åkte tidigare från skolan för att träffa farbror doktorn. Han klämde på den, konstaterade att den var trasig och skickade en remiss till röntgen uppe på lasarettet. Där fick jag röntga, vänta några timmar och sen ringde han upp (dom skickade bilderna till honom) och han berättade att det inte alls var någon fraktur. Jag tror att han nämnde något om att jag lyckats 'böja' till skelettet utan att bryta det. Men i det stora hela så är det bara ett monstruöst blåmärke.

Och det gör ONT. Så nu sitter jag här med en hand stor som en tegelsten och hela dagen har varit väldigt bedrövlig.

Jag vill inte leka den här leken mer!

Inga kommentarer: