tisdag 29 september 2009

Röktornet

Efter Mimmis lilla studiekris så lockade jag ut henne och vi körde till tornet för att röka. Vi åkte bil och rökte. Sen satte vi oss på McDonalds och gick igenom det hon redan har gjort och vi la upp en tidsplan, väldigt produktiva alltså. Varje gång vi är uppe i det där tornet stormblåser! Det slår aldrig fel. Men det är alltid kul att klättra upp dit, lyssna på musik och dansa lite. Väldigt trevligt.







Annars så har jag varit på skolan idag och lyckats överleva en fruktansvärd förmiddag med konstant genomgång av schizofreni. Efter det tog jag en promenad till stan i trevlig höstkyla och satt två timmar och försökte få ordning på mitt arbete. Jag har nog lyckats ta mig igenom det värsta. Nu borde det gå lite lättare.

Jag klev upp klockan sex imorse, så jag är riktigt trött nu. Snart sängdags. Just i detta ögonblick håller jag på att ladda ner en instruktionsvideo för yoga. Sug på den du!

Inga kommentarer: