torsdag 14 januari 2010

..

Idag är jag trött. Jag är trött på det här. Idag har mina krafter runnit ur mig och jag vet inte vad jag ska göra.

Jag är trött på den här tiden, trött på alla tankar och all stress.

Det är bara en stor och mörk röra som jag inte kan hitta ut ur. Just nu kan jag inte se något ljus i tunneln, det står bara still.

Det är stökigt i lägenheten. Ingenting är som det ska vara, alla saker är på fel plats. Hur jag än försöker organisera så ligger ingenting rätt. Jag köpte mappar, hålslagare, pärm.. Allt för att kunna organisera mina viktiga papper. Men det är på fel plats. Mina noter ligger inte rätt, mina nya får inte plats någonstans. Mina böcker står på samma plats, men dom står inte där dom ska. För inget i den här lägenheten är på rätt ställe längre.




Är hon vackrare än mig?

1 kommentar:

mamma sa...

Finns ingen vackrare eller bättre än dej, gumman! Kämpa....